window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-25020674-5');

Alles over Loefz

Home/Alles over Loefz
Alles over Loefz2019-02-09T17:35:57+02:00

Op deze pagina vind je veel gestelde vragen en algemene informatie over Loefz. Heb je een andere vraag? Schroom dan niet contact op te nemen via het contactformulier of via info@loefz.nl.

Welke kleur letterkralen heeft Loefz?2019-02-09T15:32:54+02:00

Bij onze producten staan alle kleuren die voor dat product beschikbaar zijn.
Nieuwsgierig hoe een kleur er in het echt uitziet? Stuur ons dan even een bericht (Dit mag ook via socialmedia) dan sturen wij een foto van de kleur hoe hij er in het echt uitziet.

Wij hebben 4 kleuren letterkralen:

Uit deze kleuren kun je een keuze maken tijdens het samenstellen.

Wat zijn de verzendkosten?2019-02-09T15:21:37+02:00

Loefz hanteert een standaard verzendtarief van € 1,95 voor zendingen binnen Nederland. Voor verzending naar België en Duitsland geldt een toeslag van € 1,00.

Bestellingen vanaf 15 euro worden gratis verzonden.

Wat is de levertijd?2019-02-09T15:22:10+02:00

Wij doen er alles aan de ruime voorraad op peil te houden. Wanneer alle benodigdheden voor jouw bestelde product op voorraad zijn hanteren wij een levertijd van maximaal 2 werkdagen, de 2 werkdagen levertijd gaan in de eerst volgende werkdag na het ontvangst van de betaling.

Is een product niet op voorraad dan zullen wij u hiervan op de hoogte brengen doormiddel van een e-mail met de verwachte leverdatum.

Ontvang ik een orderbevestiging?2019-02-09T15:23:11+02:00

Na het bestellen ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestigings e-mail misschien in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen.

Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op.

Krijg ik garantie op Loefz sieraden?2019-02-09T15:31:11+02:00

Op de sieraden van Loefz heb je 30 dagen garantie. Dit geldt op onderdelen en sluitingen, vanaf de datum vermeld op de factuur. Met uitzondering van:

  • Natuurlijke slijtage en verkleuring na verloop van tijd of intensief gebruik van de sieraden.
  • Beschadigingen of verkleuringen die zijn ontstaan door onjuist gebruik van de sieraden.
  • Sieraden die kapot zijn gegaan door een ongeluk/val.
  • Verkleuring aan de sieraden ontstaan door haarspray, parfum en cosmetica.
  • Onderdelen die verkleurd zijn door contact met water.
  • Onderdelen die verkleurd zijn door de PH waarde van de huid.

Loefz hecht grote waarde aan de kwaliteit van haar producten. Daarom controleren wij alle sieraden zorgvuldig voordat ze de deur uitgaan.

Mocht er onoverhoopt bij aankomst van je bestelling wat mis zijn, laat dit dan ons dan zo snel mogelijk weten.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?2019-02-09T15:23:52+02:00

U kunt de bestelling kosteloos annuleren of wijzigen. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling wilt annuleren of wijzigen. Is de bestelling al verzonden, dan zullen de kosten voor het retourneren voor eigen rekening zijn.

Is ophalen ook mogelijk?2019-02-09T15:21:07+02:00

Loefz is een webwinkel, daarom is het helaas niet mogelijk om je bestelling op te halen.

Hoe onderhoud ik mijn Loefz sieraden?2019-02-09T15:29:38+02:00

Probeer de sieraden niet in contact te laten komen met:

– Parfum
– Water
– Haarspray
– Of andere vloeistoffen.

De sieraden kunnen hier niet tegen en kunnen bijvoorbeeld gaan verkleuren.
Doe altijd de sieraden af voor het slapen gaan en houd altijd toezicht bij gebruik door kleine kinderen.

Bij onjuist gebruik vervalt helaas het recht op garantie.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?2019-02-09T15:17:56+02:00

Je online bestelling betaal je snel en gemakkelijk via onze betaalprovider Mollie. Via Mollie betaal je gemakkelijk met:

1. iDEAL
Betalen met iDEAL is de snelste en makkelijkste manier van betalen in onze webwinkel. iDEAL is een betaalmethode ontwikkeld door verschillende Nederlandse banken om de betaling van online producten en -diensten te vergemakkelijken.iDEAL is beschikbaar voor iedereen die beschikt over een internetbankieren.

2. Bankcontact
Bancontact zorgt al sinds 1989 voor een vlot betalingsverkeer en is de Belgische marktleider in elektronische betalingen.

3. Sofortbanking/DIRECTebanking
Met SOFORT is het online betalen eenvoudiger dan ooit! U gebruikt hiervoor gewoon uw vertrouwde gegevens van Internetbankieren. Deze methode is geheel veilig.

Over Loefz

De geschiedenis van Loefz gaat al weer een aantal jaren terug. In 2015 begon Wendy als een van de eerste in Nederland met de populaire naam- en letterbandjes. Toen nog onder de naam Label65. In 2016 werd de naam Label65 verruild voor het hippe Loefz.

Het succes van Loefz was al snel te merken. Met de vele bestellingen volgde ook al snel de eerste ware fans. De naam armbandjes van Loefz werden o.a. gespot bij Monique, Bobby Eden en Kim Kotter.

Eind 2018 heeft Wendy besloten afscheid te nemen van Loefz en heb ik, Ingrid het met veel enthousiasme van haar over mogen nemen. Inmiddels heb ook ik al vele fans blij mogen maken.

Begin 2019 lanceerde wij onze splinternieuwe webshop en een aantal nieuwe producten. Zo is na de populaire valentijnsactie de verjaardagskaart met naambandje standaard in ons assortiment gekomen. Natuurlijk staat er nog veel meer op de planning!

Ben jij ook al fan?